Bezpłatny webinar

🗓️ 21 sierpnia

Pokaż agendę

Strategia, która generuje
w e-commerce ponad 8 mln zł sprzedaży miesięcznie

Prowadzący: Bartosz Kubatko

Case study klientów z branży modowej

Administratorami Twoich danych osobowych w związku z wysyłką materiałów marketingowych są Digitalk sp. z o.o., Suasio sp. z o.o. i Digitalk Artur Jabłoński. Pełna wersja obowiązku znajduje się tutaj.

Zarezerwuj miejsce!

Image

⏰ 11:00

ImageImage

⚠️ Ogromna konkurencja


⚠️ Liczne zwroty i reklamacje


⚠️ Szybko zmieniające się trendy i sezonowość

To tylko niektóre z wyzwań jakie stoją przed przedsiębiorcami z branży modowej e-commerce.

Chcesz zwiększać sprzedaż w swoim sklepie korzystając ze sprawdzonych kanałów i schematów?


Dołącz do naszego bezpłatnego webinaru, na którym opowiemy o 5 kluczowych elementach reklamowania sklepu internetowego z branży modowej.

Prowadzący - Bartosz Kubatko - to doświadczony specjalista marketingu, który prowadził kampanie Meta Ads, Google Ads oraz Marketing Automation w branży modowej i nie tylko!


Na webinarze przeprowadzi Cię przez wszystkie aspekty promocji, które sprawiają że biznesy sprzedające ubrania i akcesoria rosną, zyskują nowych klientów a z obecnych budują zaangażowaną społeczność.

Zapisuję się!

👜

Image

Dla kogo

21 sierpnia o 11:00 nasz ekspert digitalk spotka się z Tobą na żywo, by pokazać Ci sprawdzone sposoby na wykorzystanie możliwości kanałów reklamowych i automatyzacji marketingu na bazie naszych case studies i wniosków z przeprowadzonych audytów oraz konsultacji z firmami z branży fashion.

jest nasz webinar?

Praktyczna wiedza i konkretne wskazówki na webinarze będą szczególnie interesujące dla:

💡

Właścicieli i decydentów firm z branży modowej,

którzy chcą, by ich marka osiągała lepszą sprzedaż i pozyskiwała wartościowych klientów.

którzy chcą, by ich marka osiągała lepszą sprzedaż i pozyskiwała wartościowych klientów.

Dyrektorów i pracowników działów sprzedaży w branży modowej,

którzy chcą nadążyć za trendami
w marketingu branży modowej, odpowiednio dostosowywać komunikację do klientów z konkretnych segmentów i zwiększać średnią wartość koszyka.

Pracowników działów marketingu,

IconIconIcon

To coś dla Ciebie?

Zapisz się już teraz!

Tam, gdzie inni widzą problemy,
my znajdujemy rozwiązania.

Nasi specjaliści mają wieloletnie doświadczenie w modowym e-commerce. Potrafią doskonale odnaleźć się w konkurencyjnym otoczeniu, co potwierdzają liczne rekomendacje klientów, które znajdziesz poniżej.

Dlaczego
nie może Cię zabraknąć na webinarze?

przekuć wyzwania branży modowej w elementy oferty, które angażują klientów do zakupu,

segmentować grupy odbiorców nie tylko ze względu na zainteresowania ale i zachowania na stronie i poza nią,

umiejętnie budować relacje z klientami, a także ich lojalność, by kupowali u Ciebie regularnie,

tworzyć odpowiednią strategię sprzedaży i reagować na zmieniające się potrzeby klienta (produkty sezonowe, akcesoria, zestawy i dropy),

docierać do odpowiednich klientów w kampaniach reklamowych i przekonywać ich do Twojej oferty,

skutecznie komunikować atuty Twojej oferty i jej przewagi,

wyróżnić się na tle wymagającej konkurencji.

Już 21 sierpnia o 11:00 masz szansę spotkać się na żywo i dowiedzieć się, jak:

Na koniec przygotowaliśmy przestrzeń na sesję Q&A,

na której możesz zadać im pytania dotyczące

stricte Twojego biznesu.


Nie przegap takiej okazji!

To jednak nie koniec.

Zapisuję się!

🤔

👇

Agenda

📋

1

Specyfika i wyzwania branży modowej w e-commerce

Obecne trendy w modowym e-commerce

2

  • Sezonowość
  • Konkurencja
  • Zmieniające się trendy
  • Zwroty
  • Wartość zamówień
  • Lojalność klientów
  • Jak wykorzystać technologię w służbie e-commerce
  • Budowanie wizerunku marki
  • Dbanie o doświadczenia klientów (UX + CX)
  • Wybór kanałów do promocji

Strategia marketingowa dla e-commerce modowego

3

  • Czy TikTok jest skuteczny w branży modowej?
  • Strategia TikTok Ads
  • Omówienie case study: "TikTok Ads: 1 462% wzrost zakupów dla Modnej Kiecki (branża fashion)"

TikTok Ads dla branży modowej

  • Wykorzystanie danych o klientach
  • Wspólny lejek marketingowy pomiędzy kanałami
  • Omówienie case study: "Jak osiągnęliśmy ponad 70 tysięcy sprzedaży w dniu premiery dropu? Facebook Ads i Google Ads dla marki odzieżowej premium"

Meta Ads + Google Ads dla branży modowej

4

5

  • Budowanie bazy
  • Segmentowanie i personalizacja
  • Dostosowywanie komunikacji do różnych segmentów klientów
  • Omówienie case study: "Jak dla firmy Auroria odzyskaliśmy 25% porzuconych koszyków, dzięki marketing automation? (branża jubilerska)"

6

Marketing Automation dla branży modowej

Zapisuję się!

7

Pinterest Ads + SEO + Content Marketing + Social Media + Influencer marketing dla branży modowej

  • Omówienie charakterystyki poszczególnych kanałów
  • Metody wykorzystania w branży modowej
  • Omówienie case study: "ROAS 58 po 4 miesiącach działań. Pinterest Ads skrojone pod branżę fashion!"

8

Podsumowanie

  • Wszystko co musisz zapamiętać z webinaru w lekkostrawnej pigułce

9

Sesja Q&A

  • Czas na pytania i odpowiedzi

Prowadzący

Webinar poprowadzi Specjalista Marketingu digitalk, który na co dzień zajmuje się tworzeniem skutecznej komunikacji i lejków marketingowych, które generują sprzedaż.

  • Pierwsze kampanie dla klientów e-commerce tworzyłem w 2015 roku. Ukończyłem studia na kierunku Ekonomii na specjalnościach Biznes Elektroniczny i E-commerce. W swojej karierze przeszedłem od małych agencji, przez dużą korporację modową aż do digitalk.

  • Moje doświadczenie w marketingu cyfrowym opiera się o różne narzędzia i systemy reklamowe, które pomagają zwiększać sprzedaż, między innymi: Meta Ads, Google Ads, Marketing Automation, a także tworzenie treści i komunikatów reklamowych.

  • W branży modowej miałem przyjemność współpracować z markami, które zajmowały się sprzedażą: zegarków, obuwia, ubrań, akcesoriów, od segmentów casual i sport aż po produkty premium.

  • Na najbliższym webinarze podzielę się swoim doświadczeniem, które możesz śmiało wykorzystać w swoim biznesie żeby dotrzeć do nowych klientów i utrzymać obecnych.

Bartosz Kubatko

Marketing Specialist

🎓

Image
ImageImageImage

Nasze doświadczenie

"Z agencją dgitalk współpracujemy od kilku miesięcy, dzięki profesjonalnej obsłudze nasze kampanie są coraz efektywniejsze. Bardzo dziękujemy za owocną współpracę i w pełni rekomendujemy firmę digitalk"

Wojciech Michalak

ModnaKiecka.pl

Jeden z naszych klientów z branży odzieży i akcesoriów dla dzieci nie posiadał historycznych danych kampanii. Musieliśmy działać praktycznie od zera. Mimo tego już w pierwszym miesiącu uzyskaliśmy zakładany KPI, a w ciągu 3 miesięcy wygenerowaliśmy aż 2 miliony złotych sprzedaży i ROAS 54.

"Digitalk to ludzie działający z pasją i ogromną wiedzą! Potrafią realizować wymagające cele sprzedażowe przez Facebook. Kreacje trzymają bardzo wysoki poziom, a współpraca jest elastyczna i przyjemna, pomimo tego, że nie widzieliśmy się ani razu na żywo i osoby w zespole, z którymi współpracujemy są setki kilometrów od naszej siedziby w Poznaniu. Maja, Kasia – dziękuję za Wasze zaangażowanie! 🙂"


Aleksander Waszak

BODYLOOK premium lingerie

Icon

Prowadzimy kampanie, audyty i konsultacje
dla klientów z wielu branż, nie tylko w sektorze e-commerce.

Zobacz, jakie marki skorzystały już z doświadczenia naszych specjalistów i poznaj ich opinie.

ImageImage Image Image Image Image Image Image

Dziękujemy za współpracę i na pewno będziemy ją kontynuować z Waszą firmą. Zdecydowaliśmy się na doradztwo z Waszej strony, bo prosiłem o człowieka z dużym doświadczeniem, który wie co robi i go dostałem. Zawsze byłem źle nastawiony do agencji marketingowych, ponieważ z każdym do tej pory mieliśmy złe doświadczenia – wyrzucone pieniądze w błoto i brak efektów. Teraz sami jesteśmy w stanie dużo skonfigurować i przy pomocy Janka będziemy rozwijali bardziej FB i działali z Wami jeszcze na płaszczyźnie Google ADwords.

Damian

właściciel firmy budowlanej

Michał Jaskurzyński

właściciel firmy Rozlicznajem

Bardzo dziękuję Konsultantowi Krzysztofowi za pomoc. Zdecydowanie będę chciał jeszcze skorzystać z Waszych konsultacji. Wdrożenie zmian w naszych kampaniach, które zarekomendowaliście, przerosły moje oczekiwania.

Patryk Sowiński

właściciel firmy Rabatio

Po wdrożeniu narzędzia Cookieboot, nasze dane nie były zbierane poprawnie. Po konsultacjach z kilkoma specjalistami dopiero Mateusz rozwiązał nasz problem. Konsultacja przebiegła bardzo sprawnie, szczerze polecam

Zarezerwuj miejsce

Nie przegap okazji na rozwój swojego e-commerce z branży modowej. Zarejestruj się bezpłatnie już teraz!

Zostaw swój numer telefonu, a my wyślemy do Ciebie przypomnienie SMS przed webinarem.

Zaczynamy za:

Zapisuję się BEZPŁATNIE!
Dni
Godzin
Minut
Sekund