Bezpłatny webinar

🗓️ 25 września

Pokaż agendę

Jak przygotować swój

e-commerce na Black Friday?

Prowadzący:

Czyli jak z budżetu 34 tys. zł wypracowaliśmy 1,2 mln zł sprzedaży

Administratorami Twoich danych osobowych w związku z wysyłką materiałów marketingowych są Digitalk sp. z o.o., Suasio sp. z o.o. i Digitalk Artur Jabłoński. Pełna wersja obowiązku znajduje się tutaj.

Zarezerwuj miejsce!

Image

⏰ 11:00

Image

Jan Klag

Michał Wojciechowski

Konsultant ds. marketingu

Specjalista Google Ads

ImageImage

42% Polaków planuje zakupy na Black Friday


Ruch w sklepach wzrasta o około 36%


76% sklepów internetowych w Polsce rozpoczęło promocje Black Friday przed oficjalnym terminem, a 24% kontynuowało je po zakończeniu wydarzenia

To tylko niektóre z elementów jakie musisz wziąć pod uwagę tworząc tegoroczną strategię marketingową na Black Friday.

Chcesz w tym roku wygenerować jeszcze większą sprzedaż? A może to Twoja pierwsza tak duża akcja promocyjna i chcesz się do niej dobrze przygotować? Jeśli tak - jesteś w dobrym miejscu!


Dołącz do naszego bezpłatnego webinaru, na którym nasi eksperci opowiedzą o tym jak powinna wyglądać skuteczna strategia oraz pokażą 2 case study, w których zastosowanie jej w praktyce przyniosło świetne rezultaty.

Prowadzący - Jan Klag i Michał Wojciechowski to doświadczeni marketerzy, którzy podzielą się z Tobą na webinarze swoimi sprawdzonymi metodami na zwiększanie sprzedaży w kluczowym okresie roku dla e-commerce.

Zapisuję się!

🛒

ImageImage

Źródła danych: Raport PwC 2022 | Raport Shoper 2022

Dla kogo

25 września o 11:00 nasi eksperci digitalk i Suasio spotkają się z Tobą na żywo, by pokazać Ci sprawdzone sposoby na wykorzystanie możliwości kanałów reklamowych i automatyzacji marketingu na bazie naszych case studies i wniosków z przeprowadzonych audytów oraz konsultacji z firmami z branży e-commerce.

jest nasz webinar?

Praktyczna wiedza i konkretne wskazówki na webinarze będą szczególnie interesujące dla:

💡

Właścicieli i decydentów sklepów e-commerce,

którzy chcą, by ich marka osiągała lepszą sprzedaż i pozyskiwała wartościowych klientów.

których celem jest jeszcze efektywniejsze skalowanie biznesu i wyników sprzedażowych.

Dyrektorów i pracowników działów sprzedaży w e-commerce,

którzy chcą nadążyć za trendami
w marketingu, odpowiednio dostosowywać komunikację do klientów z konkretnych segmentów i zwiększać średnią wartość koszyka.

Pracowników działów marketingu,

IconIconIcon

To coś dla Ciebie?

Zapisz się już teraz!

Tam, gdzie inni widzą problemy,
my znajdujemy rozwiązania.

Nasi specjaliści mają wieloletnie doświadczenie w e-commerce. Potrafią doskonale odnaleźć się w konkurencyjnym otoczeniu, co potwierdzają liczne rekomendacje klientów, które znajdziesz poniżej.

Dlaczego
nie może Cię zabraknąć na webinarze?

określić kluczowe założenia strategiczne przed akcją promocyjną,

przygotować się do intensywnej kampanii reklamowej w krótkim okresie,

planować działania aby maksymalnie wykorzystać okres zwiększonego zaangażowania odbiorców,

sprawdzić oferty konkurencji i dopasować swoją tak, aby była jak najbardziej przyciągająca,

obliczyć próg rentowności i omijać pułapki cenowe,

ocenić, czy Twoja firma faktycznie zyska na dołączeniu do gorączki zakupów,

zaplanować i przeprowadzić skuteczną kampanię marketingową,

Już 25 września o 11:00 masz szansę spotkać się na żywo i dowiedzieć się, jak:

Na koniec przygotowaliśmy przestrzeń na sesję Q&A,

na której możesz zadać im pytania dotyczące

stricte Twojego biznesu.


Nie przegap takiej okazji!

To jednak nie koniec.

Zapisuję się!

🤔

👇

wykorzystaliśmy tą wiedzę u naszych klientów na 2 przykładach skutecznych kampanii reklamowych w okresie Black Friday.

Agenda

📋

1

Założenia strategiczne przy przygotowaniach do Black Friday

Jak sprawdzić oferty konkurencji?

2

Jak dopasować ofertę do możliwości swojego biznesu?

3

Przygotowanie kampanii marketingowej na Black Friday

Jak określić, czy Black Friday ma sens w Twojej firmie?

4

5

6

Case study #1: 897 664 zł sprzedaży z 20 128 zł budżetu

Zapisuję się!

7

Case study #2: 1 229 805 zł sprzedaży z 33 888 zł budżetu

8

Podsumowanie

  • Wszystko co musisz zapamiętać z webinaru w lekkostrawnej pigułce

9

Sesja Q&A

  • Czas na pytania i odpowiedzi

Prowadzący

Webinar poprowadzą dwaj doświadczeni eksperci - Jan Klag z Suasio i Michał Wojciechowski z digitalk.

  • Z ekosystemem Meta związany jest od 2017 roku. W tym czasie konsultował i realizował kampanie reklamowe w 12 krajach Europy, USA i Japonii operując sześciocyfrowymi budżetami miesięcznymi.

  • Osobiście prowadzi konsultacje z dziedziny digital marketingu zarówno dla indywidualnych przedsiębiorców jak i dla liderów rynku.

  • W Suasio zajmuje się prowadzeniem szkoleń, by stale podnosić poziom specjalistów.

Jan Klag

Konsultant ds. marketingu

🎓

Image
  • To specjalista ds. marketingu internetowego z ponad 7-letnim doświadczeniem w branży e-commerce, szczególnie w zakresie strategii sprzedażowych i kampanii reklamowych dla branży meblowej. Jego doświadczenie obejmuje kompleksowe zarządzanie kampaniami PPC, w tym na platformach takich jak Google Ads i Facebook Ads, z naciskiem na maksymalizację zwrotu z inwestycji (ROI) w okresach wzmożonej sprzedaży, takich jak Black Friday.

  • Na nadchodzącym webinarze o Black Friday podzieli się najlepszymi praktykami oraz sprawdzonymi strategiami, które pomogą maksymalnie wykorzystać potencjał tego intensywnego okresu sprzedażowego. Omówi, jak skutecznie przygotować kampanie reklamowe, jakie narzędzia analityczne zastosować aby przyciągnąć jak najwięcej klientów.

  • Dzięki tej wiedzy i jego perspektywie dowiesz się, jak maksymalizować sprzedaż podczas tegorocznego Black Friday.

Michał Wojciechowski

Marketing Specialist

🎓

ImageImageImage

Co mówią o nas nasi klienci?

Click to play video
Click to play video
Click to play video
Click to play video

Prowadzimy kampanie, audyty i konsultacje
dla klientów z wielu branż, nie tylko w sektorze e-commerce.

Zobacz, jakie marki skorzystały już z doświadczenia naszych specjalistów i poznaj ich opinie.

ImageImage Image Image Image Image Image Image

Dziękujemy za współpracę i na pewno będziemy ją kontynuować z Waszą firmą. Zdecydowaliśmy się na doradztwo z Waszej strony, bo prosiłem o człowieka z dużym doświadczeniem, który wie co robi i go dostałem. Zawsze byłem źle nastawiony do agencji marketingowych, ponieważ z każdym do tej pory mieliśmy złe doświadczenia – wyrzucone pieniądze w błoto i brak efektów. Teraz sami jesteśmy w stanie dużo skonfigurować i przy pomocy Janka będziemy rozwijali bardziej FB i działali z Wami jeszcze na płaszczyźnie Google ADwords.

Damian

właściciel firmy budowlanej

Michał Jaskurzyński

właściciel firmy Rozlicznajem

Bardzo dziękuję Konsultantowi Krzysztofowi za pomoc. Zdecydowanie będę chciał jeszcze skorzystać z Waszych konsultacji. Wdrożenie zmian w naszych kampaniach, które zarekomendowaliście, przerosły moje oczekiwania.

Patryk Sowiński

właściciel firmy Rabatio

Po wdrożeniu narzędzia Cookieboot, nasze dane nie były zbierane poprawnie. Po konsultacjach z kilkoma specjalistami dopiero Mateusz rozwiązał nasz problem. Konsultacja przebiegła bardzo sprawnie, szczerze polecam

Zarezerwuj miejsce

Nie przegap okazji na rozwój swojego e-commerce.
Zarejestruj się bezpłatnie już teraz!

Zaczynamy za:

Zapisuję się BEZPŁATNIE!
Dni
Godzin
Minut
Sekund