Bezpłatny webinar
Jak przygotować swój
e-commerce na Black Friday?
Prowadzący:
Czyli jak z budżetu 34 tys. zł wypracowaliśmy 1,2 mln zł sprzedaży
Jan Klag
Michał Wojciechowski
Konsultant ds. marketingu
Specjalista Google Ads
42% Polaków planuje zakupy na Black Friday
Ruch w sklepach wzrasta o około 36%
76% sklepów internetowych w Polsce rozpoczęło promocje Black Friday przed oficjalnym terminem, a 24% kontynuowało je po zakończeniu wydarzenia
To tylko niektóre z elementów jakie musisz wziąć pod uwagę tworząc tegoroczną strategię marketingową na Black Friday.
Chcesz w tym roku wygenerować jeszcze większą sprzedaż? A może to Twoja pierwsza tak duża akcja promocyjna i chcesz się do niej dobrze przygotować? Jeśli tak - jesteś w dobrym miejscu!
Dołącz do naszego bezpłatnego webinaru, na którym nasi eksperci opowiedzą o tym jak powinna wyglądać skuteczna strategia oraz pokażą 2 case study, w których zastosowanie jej w praktyce przyniosło świetne rezultaty.
Prowadzący - Jan Klag i Michał Wojciechowski to doświadczeni marketerzy, którzy podzielą się z Tobą na webinarze swoimi sprawdzonymi metodami na zwiększanie sprzedaży w kluczowym okresie roku dla e-commerce.
🛒
Źródła danych: Raport PwC 2022 | Raport Shoper 2022
jest nasz webinar?
💡
określić kluczowe założenia strategiczne przed akcją promocyjną,
przygotować się do intensywnej kampanii reklamowej w krótkim okresie,
planować działania aby maksymalnie wykorzystać okres zwiększonego zaangażowania odbiorców,
sprawdzić oferty konkurencji i dopasować swoją tak, aby była jak najbardziej przyciągająca,
obliczyć próg rentowności i omijać pułapki cenowe,
ocenić, czy Twoja firma faktycznie zyska na dołączeniu do gorączki zakupów,
zaplanować i przeprowadzić skuteczną kampanię marketingową,
Na koniec przygotowaliśmy przestrzeń na sesję Q&A,
na której możesz zadać im pytania dotyczące
stricte Twojego biznesu.
Nie przegap takiej okazji!
🤔
👇
wykorzystaliśmy tą wiedzę u naszych klientów na 2 przykładach skutecznych kampanii reklamowych w okresie Black Friday.
📋
Założenia strategiczne przy przygotowaniach do Black Friday
Jak sprawdzić oferty konkurencji?
Jak dopasować ofertę do możliwości swojego biznesu?
Przygotowanie kampanii marketingowej na Black Friday
Jak określić, czy Black Friday ma sens w Twojej firmie?
Case study #1: 897 664 zł sprzedaży z 20 128 zł budżetu
Case study #2: 1 229 805 zł sprzedaży z 33 888 zł budżetu
Podsumowanie
Sesja Q&A
Webinar poprowadzą dwaj doświadczeni eksperci - Jan Klag z Suasio i Michał Wojciechowski z digitalk.
Konsultant ds. marketingu
🎓
Marketing Specialist
🎓
Zobacz, jakie marki skorzystały już z doświadczenia naszych specjalistów i poznaj ich opinie.
Dziękujemy za współpracę i na pewno będziemy ją kontynuować z Waszą firmą. Zdecydowaliśmy się na doradztwo z Waszej strony, bo prosiłem o człowieka z dużym doświadczeniem, który wie co robi i go dostałem. Zawsze byłem źle nastawiony do agencji marketingowych, ponieważ z każdym do tej pory mieliśmy złe doświadczenia – wyrzucone pieniądze w błoto i brak efektów. Teraz sami jesteśmy w stanie dużo skonfigurować i przy pomocy Janka będziemy rozwijali bardziej FB i działali z Wami jeszcze na płaszczyźnie Google ADwords.
Damian
właściciel firmy budowlanej
Michał Jaskurzyński
właściciel firmy Rozlicznajem
Bardzo dziękuję Konsultantowi Krzysztofowi za pomoc. Zdecydowanie będę chciał jeszcze skorzystać z Waszych konsultacji. Wdrożenie zmian w naszych kampaniach, które zarekomendowaliście, przerosły moje oczekiwania.
Patryk Sowiński
właściciel firmy Rabatio
Po wdrożeniu narzędzia Cookieboot, nasze dane nie były zbierane poprawnie. Po konsultacjach z kilkoma specjalistami dopiero Mateusz rozwiązał nasz problem. Konsultacja przebiegła bardzo sprawnie, szczerze polecam