Bezpłatny webinar digitalk

16 maja o 11:11

Pokaż agendę

Zarezerwuj miejsce!

Administratorami Twoich danych osobowych w związku z wysyłką materiałów marketingowych są Digitalk sp. z o.o., Suasio sp. z o.o. i Digitalk Artur Jabłoński. Pełna wersja obowiązku znajduje się tutaj.

Jak skalować

e-commerce

w branży 🧸 dziecięcej?

Zuzanna Kowalska i Wojciech Bernasiak

IconImage

🛍

⚠️Mocno zaangażowana i wymagająca grupa odbiorców.


⚠️ Ogromna konkurencyjność.


⚠️ Szybko zmieniające się zapotrzebowanie na dane grupy produktów.

To tylko niektóre wyzwania, które niesie ze sobą branża dziecięca.

Chcesz stawić im czoła i osiągnąć sukces sprzedażowy w wymagającym otoczeniu?


Już 16 maja będziesz mieć fantastyczną okazję, by dowiedzieć się, jak to zrobić!

Zuzanna i Wojciech, nasi eksperci marketingowi, którzy na co dzień zajmują się obsługą klientów z branży dziecięcej, pokażą Ci, jak skutecznie skalować w niej sprzedaż, pozyskiwać nowych odbiorców i angażować tych obecnych.

Zapisuję się!

🧸

Dla kogo

16 maja o godzinie 11:11 eksperci digitalk spotkają się z Tobą na żywo, by pokazać Ci sprawdzone sposoby na wykorzystanie możliwości optymalizacji kampanii na bazie naszych case studies i wniosków z przeprowadzonych audytów oraz konsultacji.

jest nasz webinar?

Na webinarze nasi eksperci przedstawią praktyczną wiedzę i konkretne wskazówki, które będą szczególnie interesujące dla:

💡

Właścicieli i decydentów firm z branży dziecięcej,

którzy chcą, by ich marka osiągała lepszą sprzedaż i pozyskiwała wartościowych klientów.

którzy chcą, by ich marka osiągała lepszą sprzedaż i pozyskiwała wartościowych klientów.

Dyrektorów i pracowników działów sprzedaży w branży parentingowej,

którzy chcą nadążyć za trendami
w marketingu branży dziecięcej, odpowiednio dostosowywać komunikację do klientów z konkretnych segmentów i zwiększać średnią wartość koszyka.

Pracowników działów marketingu,

IconIconIcon

Dostrzegasz siebie na tej liście?

Zapisz się już teraz!

Tam, gdzie inni widzą problemy,
my znajdujemy rozwiązania.

Nasi specjaliści mają wieloletnie doświadczenie w dziecięcym e-commerce. Potrafią doskonale odnaleźć się w konkurencyjnym otoczeniu, co potwierdzają liczne rekomendacje klientów, które znajdziesz poniżej.

Dlaczego
nie może Cię zabraknąć na webinarze?

skutecznie sprzedawać odpowiednie grupy produktów w zależności od sezonu;

segmentować grupy odbiorców nie tylko ze względu na zainteresowania i rolę w rodzinie, ale również na wiek dziecka;

umiejętnie budować relacje z klientami, a także ich lojalność, by kupowali u Ciebie regularnie;

tworzyć odpowiednią strategię sprzedaży i reagować na zmieniające się potrzeby klienta (począwszy od produktów dla mam w ciąży, przez akcesoria dla noworodków, aż po zabawki dla dzieci);

docierać do odpowiednich klientów w kampaniach reklamowych i przekonywać ich do Twojej oferty;

skutecznie komunikować atuty Twojej oferty i jej przewagi;

wyróżnić się na tle wymagającej konkurencji.

Już 16 maja masz szansę spotkać się
z ekspertami na żywo i dowiedzieć się, jak:

Zuzanna i Wojciech omówią wszystko na bazie własnego doświadczenia z obsługi e-commerce w branży dziecięcej oraz na konkretnych przykładach z naszych case studies.

Na koniec przygotowaliśmy przestrzeń na sesję Q&A,

na której możesz zadać im pytania dotyczące

stricte Twojego biznesu.


Nie przegap!

To jednak nie koniec.

Wypełniam formularz

🤔

👇

Agenda

📋

1

Specyfika i wyzwania branży dziecięcej w e-commerce

Strategie skutecznego targetowania

2

  • Analiza konkurencji
  • Sezonowość
  • Zróżnicowane grupy odbiorców
  • Segmentacja odbiorców (rodzic, mama, babcia... ORAZ wiek dziecka/płeć)
  • Nieoczywiste metody targetowania i ich zastosowanie w branży dziecięcej.
  • Szerokie vs. specyficzne grupy odbiorców: jak znaleźć idealny balans?
  • Porównanie skuteczności uproszczonych i skomplikowanych struktur kampanii.

Struktury kampanii: Prostota vs. Kompleksowość

3

  • Różne podejścia do optymalizacji kampanii: od widoku strony po zakupy.
  • Znaczenie integracji API konwersji dla precyzyjnego śledzenia.

Optymalizacja kampanii i użycie API Konwersji

  • Teksty reklamowe: Jak komunikować się językiem korzyści.Grafiki: od autentyczności do kreatywności. Video na YouTube: Jakie kreacje video najlepiej przyciągają uwagę w branży dziecięcej.

Kreacja reklamowa: teksty, grafiki, video

4

5

  • Jak efektywnie alokować budżet między nową a istniejącą grupę odbiorców?
  • Budowanie LTV i lojalności klientów.
  • Przegląd Advantage+ ORAZ Performance Max.

6

Podział budżetu i zaawansowane targetowanie

  • Jak dostosować kampanie do sezonowych zmian i aktualnych trendów?

7

Wykorzystanie trendów i sezonowości

  • Analiza case study kampanii w branży dziecięcej z konkretnymi wynikami.

Case Study

8

Sesja Q&A

9

Zapisuję się!

Prowadzący

Jak się uczyć, to od najlepszych!


Webinar poprowadzi duet ekspertów digitalk, którzy na co dzień prowadzą dla klientów skuteczne kampanie w branży dziecięcej i pomagają markom skalować biznes w konkurencyjnym otoczeniu.

🎓

🎓

Można powiedzieć, że Zuzanna niemal etatowo obsługuje klientów z branży dziecięcej w digitalk. Ma na koncie kilka dużych projektów i pomagała klientom zarówno sprzedającym odzież dla dzieci, akcesoria, jak i gry planszowe.


Pracowała na kampaniach, w których wyniki sprzedażowe sięgały kilku milionów złotych, a wszystkie jej projekty łączy jedna cecha - skuteczne i wyraźne skalowanie.

Zuzanna Kowalska

PPC Ads Specialist

Wojciech Bernasiak

Senior Meta Ads Specialist

Projekty e-commerce z branży dziecięcej realizuje od ponad 3 lat. Zdobywał doświadczenie w udanych kampaniach z fotelikami dla dzieci czy pieluchami.


Kiedy Wojtek zaczynał pracować z firmami z branży parentingowej, sam od 6 miesięcy był ojcem. Wgląd do reklam z tego obszaru miał więc codziennie, dzięki czemu wyciągnął cenne wnioski, zarówno od strony klienta, jak i marketera. Wie, jak trafić do odbiorcy i w jaki sposób przekonać go do zakupu, a jakich technik lepiej unikać.

Nasze doświadczenie

Inny z klientów z branży parentingowej zgłosił się do nas z problemem jakim był brak realizacji celów biznesowych w Google Ads i Meta Ads. Błyskawicznie pokonaliśmy trudności i ostatecznie przekroczyliśmy zakładany KPI. Wynik? Sprzedaż na poziomie 500 tysięcy złotych w 3 miesiące i średni ROAS na poziomie 21.

Jeden z naszych klientów z branży odzieży i akcesoriów dla dzieci nie posiadał historycznych danych kampanii. Musieliśmy działać praktycznie od zera. Mimo tego już w pierwszym miesiącu uzyskaliśmy zakładany KPI, a w ciągu 3 miesięcy wygenerowaliśmy aż 2 miliony złotych sprzedaży i ROAS 54.

W obszarze kampanii na Facebooku pomogliśmy też na przykład marce WNM Group. Po półtora roku współpracy, gdzie z miesiąca na miesiąc poprawialiśmy wyniki, osiągnęliśmy ROAS 20, a najlepiej w tym temacie oddać głos samemu klientowi:

Icon
Image

Prowadzimy kampanie, audyty i konsultacje
dla klientów z wielu branż, nie tylko w sektorze e-commerce.

Zobacz, jakie marki skorzystały już z doświadczenia naszych specjalistów i poznaj ich opinie.

ImageImage Image Image Image Image Image Image

Dziękujemy za współpracę i na pewno będziemy ją kontynuować z Waszą firmą. Zdecydowaliśmy się na doradztwo z Waszej strony, bo prosiłem o człowieka z dużym doświadczeniem, który wie co robi i go dostałem. Zawsze byłem źle nastawiony do agencji marketingowych, ponieważ z każdym do tej pory mieliśmy złe doświadczenia – wyrzucone pieniądze w błoto i brak efektów. Teraz sami jesteśmy w stanie dużo skonfigurować i przy pomocy Janka będziemy rozwijali bardziej FB i działali z Wami jeszcze na płaszczyźnie Google ADwords.

Damian

właściciel firmy budowlanej

Michał Jaskurzyński

właściciel firmy Rozlicznajem

Bardzo dziękuję Konsultantowi Krzysztofowi za pomoc. Zdecydowanie będę chciał jeszcze skorzystać z Waszych konsultacji. Wdrożenie zmian w naszych kampaniach, które zarekomendowaliście, przerosły moje oczekiwania.

Patryk Sowiński

właściciel firmy Rabatio

Po wdrożeniu narzędzia Cookieboot, nasze dane nie były zbierane poprawnie. Po konsultacjach z kilkoma specjalistami dopiero Mateusz rozwiązał nasz problem. Konsultacja przebiegła bardzo sprawnie, szczerze polecam

Zarezerwuj miejsce

Nie przegap okazji na rozwój swojego e-commerce z branży dziecięcej. Zarejestruj się bezpłatnie już teraz!

Zostaw swój numer telefonu, a my wyślemy do Ciebie przypomnienie SMS przed webinarem.

Bezpłatna rejestracja

🛋