Bezpłatny webinar digitalk
Jak skalować
e-commerce
w branży 🧸 dziecięcej?
Zuzanna Kowalska i Wojciech Bernasiak
🛍
⚠️Mocno zaangażowana i wymagająca grupa odbiorców.
⚠️ Ogromna konkurencyjność.
⚠️ Szybko zmieniające się zapotrzebowanie na dane grupy produktów.
To tylko niektóre wyzwania, które niesie ze sobą branża dziecięca.
Chcesz stawić im czoła i osiągnąć sukces sprzedażowy w wymagającym otoczeniu?
Już 16 maja będziesz mieć fantastyczną okazję, by dowiedzieć się, jak to zrobić!
Zuzanna i Wojciech, nasi eksperci marketingowi, którzy na co dzień zajmują się obsługą klientów z branży dziecięcej, pokażą Ci, jak skutecznie skalować w niej sprzedaż, pozyskiwać nowych odbiorców i angażować tych obecnych.
🧸
jest nasz webinar?
💡
skutecznie sprzedawać odpowiednie grupy produktów w zależności od sezonu;
segmentować grupy odbiorców nie tylko ze względu na zainteresowania i rolę w rodzinie, ale również na wiek dziecka;
umiejętnie budować relacje z klientami, a także ich lojalność, by kupowali u Ciebie regularnie;
tworzyć odpowiednią strategię sprzedaży i reagować na zmieniające się potrzeby klienta (począwszy od produktów dla mam w ciąży, przez akcesoria dla noworodków, aż po zabawki dla dzieci);
docierać do odpowiednich klientów w kampaniach reklamowych i przekonywać ich do Twojej oferty;
skutecznie komunikować atuty Twojej oferty i jej przewagi;
wyróżnić się na tle wymagającej konkurencji.
Zuzanna i Wojciech omówią wszystko na bazie własnego doświadczenia z obsługi e-commerce w branży dziecięcej oraz na konkretnych przykładach z naszych case studies.
Na koniec przygotowaliśmy przestrzeń na sesję Q&A,
na której możesz zadać im pytania dotyczące
stricte Twojego biznesu.
Nie przegap!
🤔
👇
📋
Specyfika i wyzwania branży dziecięcej w e-commerce
Strategie skutecznego targetowania
Struktury kampanii: Prostota vs. Kompleksowość
Optymalizacja kampanii i użycie API Konwersji
Kreacja reklamowa: teksty, grafiki, video
Podział budżetu i zaawansowane targetowanie
Wykorzystanie trendów i sezonowości
Case Study
Sesja Q&A
Jak się uczyć, to od najlepszych!
Webinar poprowadzi duet ekspertów digitalk, którzy na co dzień prowadzą dla klientów skuteczne kampanie w branży dziecięcej i pomagają markom skalować biznes w konkurencyjnym otoczeniu.
🎓
🎓
Można powiedzieć, że Zuzanna niemal etatowo obsługuje klientów z branży dziecięcej w digitalk. Ma na koncie kilka dużych projektów i pomagała klientom zarówno sprzedającym odzież dla dzieci, akcesoria, jak i gry planszowe.
Pracowała na kampaniach, w których wyniki sprzedażowe sięgały kilku milionów złotych, a wszystkie jej projekty łączy jedna cecha - skuteczne i wyraźne skalowanie.
PPC Ads Specialist
Senior Meta Ads Specialist
Projekty e-commerce z branży dziecięcej realizuje od ponad 3 lat. Zdobywał doświadczenie w udanych kampaniach z fotelikami dla dzieci czy pieluchami.
Kiedy Wojtek zaczynał pracować z firmami z branży parentingowej, sam od 6 miesięcy był ojcem. Wgląd do reklam z tego obszaru miał więc codziennie, dzięki czemu wyciągnął cenne wnioski, zarówno od strony klienta, jak i marketera. Wie, jak trafić do odbiorcy i w jaki sposób przekonać go do zakupu, a jakich technik lepiej unikać.
Inny z klientów z branży parentingowej zgłosił się do nas z problemem jakim był brak realizacji celów biznesowych w Google Ads i Meta Ads. Błyskawicznie pokonaliśmy trudności i ostatecznie przekroczyliśmy zakładany KPI. Wynik? Sprzedaż na poziomie 500 tysięcy złotych w 3 miesiące i średni ROAS na poziomie 21.
Jeden z naszych klientów z branży odzieży i akcesoriów dla dzieci nie posiadał historycznych danych kampanii. Musieliśmy działać praktycznie od zera. Mimo tego już w pierwszym miesiącu uzyskaliśmy zakładany KPI, a w ciągu 3 miesięcy wygenerowaliśmy aż 2 miliony złotych sprzedaży i ROAS 54.
W obszarze kampanii na Facebooku pomogliśmy też na przykład marce WNM Group. Po półtora roku współpracy, gdzie z miesiąca na miesiąc poprawialiśmy wyniki, osiągnęliśmy ROAS 20, a najlepiej w tym temacie oddać głos samemu klientowi:
Zobacz, jakie marki skorzystały już z doświadczenia naszych specjalistów i poznaj ich opinie.
Dziękujemy za współpracę i na pewno będziemy ją kontynuować z Waszą firmą. Zdecydowaliśmy się na doradztwo z Waszej strony, bo prosiłem o człowieka z dużym doświadczeniem, który wie co robi i go dostałem. Zawsze byłem źle nastawiony do agencji marketingowych, ponieważ z każdym do tej pory mieliśmy złe doświadczenia – wyrzucone pieniądze w błoto i brak efektów. Teraz sami jesteśmy w stanie dużo skonfigurować i przy pomocy Janka będziemy rozwijali bardziej FB i działali z Wami jeszcze na płaszczyźnie Google ADwords.
Damian
właściciel firmy budowlanej
Michał Jaskurzyński
właściciel firmy Rozlicznajem
Bardzo dziękuję Konsultantowi Krzysztofowi za pomoc. Zdecydowanie będę chciał jeszcze skorzystać z Waszych konsultacji. Wdrożenie zmian w naszych kampaniach, które zarekomendowaliście, przerosły moje oczekiwania.
Patryk Sowiński
właściciel firmy Rabatio
Po wdrożeniu narzędzia Cookieboot, nasze dane nie były zbierane poprawnie. Po konsultacjach z kilkoma specjalistami dopiero Mateusz rozwiązał nasz problem. Konsultacja przebiegła bardzo sprawnie, szczerze polecam
🛋