Mateusz Machulski

zaprasza na

webinar

dotyczący Skutecznej analizy

w Google Analytics 4

Image

30.06.2023 | godz. 11:00

Image

Czego się dowiesz?

Biorąc udział w webinarze dowiesz się

jak skutecznie wyprzedzić konkurencję

dzięki Google Analytics 4

Temat webinaru

11.01.2023 godz. 9:30

Mateusz Machulski

“Wszystko, co powinieneś wiedzieć o kampaniach Performance Max

Dowiesz się:

  • czym są kampanie Performance Max?
  • Performance Max dla lokalnych kampanii
  • na co zwrócić uwagę przy kampaniach Performance Max?
  • najczęstsze błędy przy kampaniach Performance Max
  • Praktyczne zrozumienie metryk i raportów Google Analytics 4: Pokażemy, jak przejść od "tajemniczych" danych do informacji, które mają bezpośredni wpływ na prowadzenie biznesu.
  • Jakich błędów przy wdrożeniu unikać? Powiemy jakie są najczęstsze błędy, które będę miały wpływ, na brak wiarygodnych danych w GA4.
  • Największe zmiany względem poprzedniej wersji. Wskażemy największe różnice w GA4 względem Universal Google Analytics i powiemy jak to możesz to wykorzystać, aby zdobyć przewagę nad konkurencją.
  • Efektywna analiza kampanii reklamowych: Na podstawie zgromadzonych i zinterpretowanych danych z Google Analytics 4 uczestnicy dowiedzą się, jak skutecznie analizować kampanie reklamowe z różnych kanałów.

Dowiesz się:

“Wyprzedź konkurencję dzięki Google Analytics 4: Od tajemniczych metryk do praktycznych wniosków.”

Mateusz Machulski

30.06.2023 godz. 11:00

Do webinaru zostało:

dni
godzin
minut
sekund
Zapisz się

Artur Jabłoński i Mateusz Machulski


“Skuteczna kampania w Google Ads

25.01.2023 godz. 20:00

Dowiesz się:

  • ile kosztuje reklama Google Ads?
  • kampania reklamowa Google Ads w trudnej branży?
  • jak połączyć działania w Google z innymi kanałami reklamowymi?
  • nowości i zmiany w systemie reklamowym Google'a

Poznaj prelegenta

Mateusz Machulski

Jestem certyfikowanym przez Google specjalistą reklamy Google Ads oraz narzędzia do automatyzacji marketingu Synerise. Moja jednoosobowa agencja “Dreamweber” uzyskała status “Partnera Google”.


Jestem absolwentem Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu na kierunkach “Ekonomia” oraz “Zarządzanie”, a także studiów podyplomowych na Uczelni Łazarskiego. Podczas studiów byłem finalistą konkursu “Wizz Youth Challange” dla studentów z całej Europy w zakresie marketingu, organizowanym przez linię lotniczą WizzAir.


Jestem praktykiem – w 2015 roku stworzyłem start-up Tickeo. Jest to portal sprzedaży biletów przez internet, wraz z system sprzedaży biletów dla atrakcji turystycznych. Tickeo zostało w 2016 roku wyróżnione w polskiej edycji międzynarodowego konkursu dla młodych firm “Uber Pitch”.


Wcześniej prowadziłem biuro podróży oraz stworzyłem bloga o podróżowaniu, cytowanego kilkanaście razy przez największe regionalne i ogólnopolskie media.


Od 2021 roku mam ogromną przyjemność pracować w agencji marketingowej Artura Jabłońskiego – digitalk, gdzie jestem Head of Excellence, optymalizuje Google Ads, wdrażam analitykę u najważniejszych klientów, jak również wdrażam w życie automatyzacje Synerise.


Jestem wykładowcą na Uniwersytecie Łódzkim. Jestem współautorem kursu online Skuteczna reklama w Google Ads oraz kursu Skuteczna Analiza w Google Analytics 4.

Head of Excellence / Google Ads Specialist

Swoją pierwszą kampanię Google Ads (wtedy AdWords) uruchomiłem ponad 10 lat temu. Była to promocja mojego bloga. Od tego czasu stworzyłem tysiące kampanii reklamowych Google Ads, dokonałem dziesiątek wdrożeń Google Analytics oraz Google Tag Manager, które pozwoliły na osiągnięcie celów w przeróżnych branżach

Strona internetowa nale?y do DIGITALK Artur Jab?o?ski z siedzib? w Bydgoszczy (85-009), ul. Dworcowa 13/36 - Administratora danych. U?ywa technologii, takich jak pliki cookies (tzw. ciasteczka) niezb?dnych do jej funkcjonowania w zakresie zarz?dzania bezpiecze?stwem lub dost?pno?ci?. Administrator mo?e korzysta? z plików cookies przechowywanych w Twojej przegl?darce, aby przetwarza? dane osobowe w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Akceptacja lub brak zgody na wykorzystywanie plików Cookies odbywa si? przede wszystkim poprzez ustawienia Twojej przegl?darki. Wi?cej informacji na temat przetwarzania danych osobowych oraz przys?uguj?cych w zwi?zku z tym prawach znajdziesz w naszej Polityce Prywatno?ci
więcej zamknij