WIDEO
Jak Twój biznes
może skorzystać
z Google Analytics 4?
Czyli o tym,
po co mi ten cały
Google Analytics 4?
Mateusz Machulski
Head of Excellence digitalk
Uzupełnij formularz i odbierz dostęp do nagrania
Co zyskasz oglądając wideo?
Podpowiem Ci, jak możesz przygotować swoją firmę na nadchodzące w analityce zmiany.
Dowiesz się,
jak wygląda wdrożenie Google Analytics 4!
Dowiesz się, dlaczego dane są jednym z najcenniejszych aktywów Twojej firmy i, w jaki sposób możesz zadbać o to, aby nie stracić do nich dostępu w "świecie bez ciasteczek".
Choć Universal Analytics będzie działał tylko do lipca 2023, to wdrażając zmiany już teraz lepiej zoptymalizujesz narzędzia i zyskasz przewagę nad swoją konkurencją. Opowiem Ci, jak to zrobić!
Na wideo Mateusz opowiada o:
Jakie zmiany w analityce i marketingu internetowym zaszły w 2022 roku?
1
Jakie przewagi ma GA4 nad Universal Analytics i na co uważać przy wdrożeniu?
3
O najważniejszych zaletach Google Analytics 4
2
4
Jak wygląda proces wdrożenia Google Analytics 4?
Uwaga:
Po zakończeniu webinaru otrzymasz od nas specjalny bonus!
Mateusz Machulski
Google Ads Specialist i Head of Excellence
Certyfikowany specjalista Google Ads. Pierwsze kampanie tworzył już ponad 10 lat temu dla swojego bloga, a od 2015 prowadził własną, jednoosobową agencję Google Ads, która uzyskała status Google Partner. Woli jednak grać zespołowo, stąd decyzja o dołączeniu do digitalk.
Prowadził kampanię dla kilkunastu branż, w tym m.in. dla branży budowlanej, lotnisk, hoteli, biur podróży, e-commerce czy też deweloperów i pośredników nieruchomości. Lubi skupiać się na analizie liczb. Posiada również praktyczne doświadczenie w biznesie, ponieważ stworzył od zera największy w Polsce portal sprzedaży biletów do atrakcji turystycznych. Pasjonat lotnictwa, podróżowania (przede wszystkim Azja Południowo-Wschodnia) oraz piłki nożnej (od ponad 20 lat wierny kibic Juventusu).