WIDEO

Jak Twój biznes

może skorzystać

z Google Analytics 4?

Czyli o tym,

po co mi ten cały

Google Analytics 4?

Zobacz szczegóły

Mateusz Machulski

Head of Excellence digitalk

Uzupełnij formularz i odbierz dostęp do nagrania

Co zyskasz oglądając wideo?

Podpowiem Ci, jak możesz przygotować swoją firmę na nadchodzące w analityce zmiany.

Dowiesz się,

jak wygląda wdrożenie Google Analytics 4!

Dowiesz się, dlaczego dane są jednym z najcenniejszych aktywów Twojej firmy i, w jaki sposób możesz zadbać o to, aby nie stracić do nich dostępu w "świecie bez ciasteczek".

Choć Universal Analytics będzie działał tylko do lipca 2023, to wdrażając zmiany już teraz lepiej zoptymalizujesz narzędzia i zyskasz przewagę nad swoją konkurencją. Opowiem Ci, jak to zrobić!

Na wideo Mateusz opowiada o:

Jakie zmiany w analityce i marketingu internetowym zaszły w 2022 roku?

1

Jakie przewagi ma GA4 nad Universal Analytics i na co uważać przy wdrożeniu?

3

O najważniejszych zaletach Google Analytics 4

2

4

Jak wygląda proces wdrożenia Google Analytics 4?

Odbieram dostęp

Uwaga:

Po zakończeniu webinaru otrzymasz od nas specjalny bonus!

Mateusz Machulski

Google Ads Specialist i Head of Excellence

Certyfikowany specjalista Google Ads. Pierwsze kampanie tworzył już ponad 10 lat temu dla swojego bloga, a od 2015 prowadził własną, jednoosobową agencję Google Ads, która uzyskała status Google Partner. Woli jednak grać zespołowo, stąd decyzja o dołączeniu do digitalk.


Prowadził kampanię dla kilkunastu branż, w tym m.in. dla branży budowlanej, lotnisk, hoteli, biur podróży, e-commerce czy też deweloperów i pośredników nieruchomości. Lubi skupiać się na analizie liczb. Posiada również praktyczne doświadczenie w biznesie, ponieważ stworzył od zera największy w Polsce portal sprzedaży biletów do atrakcji turystycznych. Pasjonat lotnictwa, podróżowania (przede wszystkim Azja Południowo-Wschodnia) oraz piłki nożnej (od ponad 20 lat wierny kibic Juventusu).

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Do webinaru pozostało:

Dołącz