Image

Przeanalizujemy jedną ze zgłoszonych podczas rejestracji stron. Chcesz żebyśmy wybrali właśnie Twoją? Podaj jej adres w polu poniżej.

Administratorami Twoich danych osobowych w związku z wysyłką materiałów marketingowych są Digitalk sp. z o.o., Suasio sp. z o.o. i Digitalk Artur Jabłoński. Pełna wersja obowiązku znajduje się tutaj.

Bezpłatny webinar

🗓️ 27 lutego

⏰ 13:00

jak wykonać audyt SEO swojej strony

Zobacz na praktycznym przykładzie,

Image Image
📋 Pokaż agendę

Mateusz Kozłowski

ekspert ds. SEO

i pozycjonowania

CEO digitalk
& Suasio

Artur Jabłoński

ImageImage
Image Image

Zapisz się!

Prowadzący:

to nie upychanie słów kluczowych w tekstach i kupowanie tanich linków.


To element strategii marketingowej, którego celem jest zarówno budowanie wizerunku marki jak i stałe przyciąganie do biznesu jednych z najbardziej jakościowych klientów.

Podczas webinaru, CEO digitalk i Suasio - Artur Jabłoński, oraz ekspert ds. SEO i pozycjonowana - Mateusz Kozłowski, pokażą na żywym przykładzie, jak postawić pierwszy i najważniejszy krok - wykonać rzetelną analizę strony pod kątem działań SEO.

Core Web Vitals, E-A-T czy AI nie będą Ci już straszne.


Zobaczysz na konkretnym przykładzie jednej ze stron uczestników, którzy zarejestrują się na wydarzenie, na co zwrócić uwagę na stronie, jak analizować poszczególne czynniki i co jest najważniejsze w budowaniu strategii docierania do jakościowych odbiorców.

🕵

🛠️

SEO i pozycjonowanie

Zapisuję się! 👋

Zapisz się już teraz i podaj link do swojej strony - może wybierzemy właśnie Twój biznes?

Dla kogo?

Jeśli w codziennej pracy zależy Ci na generowaniu nie tylko większego, ale lepszego jakościowo ruchu to wyciągniesz z naszego webinaru wiedzę, która od razu Ci się przyda.

Praktyczna wiedza i konkretne wskazówki na webinarze będą szczególnie interesujące dla:

💡

Właścicieli i decydentów sklepów e-commerce,

którzy chcą, by ich marka osiągała lepszą sprzedaż i pozyskiwała wartościowych klientów.

których celem jest jeszcze efektywniejsze skalowanie biznesu i wyników sprzedażowych.

Dyrektorów i pracowników działów marketingu,

którzy chcą nadążyć za trendami
w marketingu, odpowiednio dostosowywać komunikację do klientów z konkretnych segmentów i zwiększać średnią wartość koszyka.

Pracowników działów marketingu,

IconIconIcon

To coś dla Ciebie?

Zapisz się już teraz

Tam, gdzie inni widzą problemy,
my znajdujemy rozwiązania.

W nawet najbardziej wymagającej i konkurencyjnej branży nasi specjaliści potrafią osiągać wyniki, które pozwalają naszym klientom skalować ich sprzedaż.

Dlaczego
nie może
Cię zabraknąć na webinarze?

jak powinna wyglądać analiza SEO on-site,

jak przeanalizować techniczne aspekty SEO,

w jaki sposób wykonać audyt off-site SEO i linków kierujących na Twoją stronę,

jak wykorzystać popularne narzędzia do skutecznej analizy skuteczności działań SEO, mierzenia pozycji, a także automatyzacji codziennej pracy,

jakie są najczęstsze błędy przy wdrażaniu strategii SEO, a co za tym idzie, jak możesz ich uniknąć.

Już 27 lutego o 13:00 dowiesz się:

Na koniec przygotowaliśmy przestrzeń na sesję Q&A,

na której możesz zadać im pytania dotyczące stricte Twojego biznesu.


Nie przegap takiej okazji!

To jednak nie koniec.

🤔

👇

Zapisuję się

📋

Agenda

1

Analiza strony pod kątem SEO

Analiza aspektów technicznych Twojej strony

2

Audyt off-site SEO, czyli co dzieje się poza Twoją witryną

3

Najczęstsze (i najbardziej kosztowne) błędy w SEO

Narzędzia do SEO w praktyce

4

5

6

Podsumowanie

  • Wszystko co musisz zapamiętać z webinaru w lekkostrawnej pigułce

7

Sesja Q&A

  • Czas na pytania i odpowiedzi
  • Struktura URL i nawigacja.
  • Tagi meta: tytuły, opisy, nagłówki.
  • Analiza treści: unikalność, długość, optymalizacja słów kluczowych.
  • Mobile-friendliness i szybkość ładowania strony.
  • Indeksowanie i crawling (Google Search Console).
  • Mapy witryn XML i robots.txt.
  • Problemy z duplikacją treści (Canonical, hreflang).
  • Analiza Core Web Vitals.
  • Analiza profilu linkowego (backlinki, jakość linków).
  • Strategie budowania linków.
  • Wpływ social media na SEO.
  • Google Search Console i Google Analytics.
  • Ahrefs / SEMrush / Screaming Frog – analiza na żywo.
  • Automatyzacja analizy SEO.
  • Duplikaty treści w opisach produktów.
  • Zbyt skomplikowana struktura URL.
  • Brak optymalizacji dla wyszukiwania głosowego.
  • Niewykorzystanie możliwości schema markup.
Zapisuję się

Prowadzący

Na webinarze pojawi się dwóch ekspertów, którzy podzielą się z Tobą swoim wieloletnim doświadczeniem.

  • Jestem przedsiębiorcą, konsultantem i edukatorem.
  • Założyłem agencję marketingową digitalk oraz firmę doradczo-szkoleniową Suasio.
  • Doradzam firmom oraz prowadzę szkolenia i konsultacje, podczas których uczę, jak budować, egzekwować i optymalizować kampanie marketingowe oraz działania sprzedażowe.
  • Wraz z zespołami 50+ specjalistów i konsultantów wspieram rozwój firm poprzez poprzez kampanie marketingowe, doradztwo sprzedażowe lub konsultacje i szkolenia dla zarządów, managerów i członków zespołów.
  • W swoim programie "Konkretnie o Marketingu i Sprzedaży" opowiadam nie tylko o tym czym jest SEO dla biznesu, ale także o kluczowych aspektach pozycjonowania stron, najgorszych oszustwach agencji SEO czy złotych zasadach pisania treści zoptymalizowanych pod wyszukiwarki internetowe.

Artur Jabłoński

CEO digitalk & Suasio

🎓

ImageImageImage
  • Jestem ekspertem ds. SEO z ponad sześcioletnim doświadczeniem i pasją do tworzenia kompleksowych strategii pozycjonowania.
  • W moim podejściu do SEO kluczowe jest to, aby działania były rentowne i przekładały się na realny wzrost biznesu. Nie chodzi jedynie o pozycje w Google czy wzrost ruchu, ale przede wszystkim o przyciąganie wartościowych użytkowników – takich, którzy skonwertują i wpłyną na przychody firmy.
  • Pracując nad projektami SEO na rynkach międzynarodowych, zgłębiłem tajniki dostosowywania strategii do różnych języków, kultur i lokalnych preferencji. Dzięki temu wiem, jak istotne jest łączenie wymagań algorytmów Google z realnymi potrzebami użytkowników.
  • Podczas webinaru podzielę się wiedzą i praktycznymi wskazówkami na temat skutecznego pozycjonowania. Omówię m.in.:
  • Jak zoptymalizować stronę, by generowała więcej wartościowego ruchu organicznego?
  • Jakie narzędzia i techniki warto stosować, aby działać szybciej i efektywniej?

Mateusz Kozłowski

Ekspert ds. SEO i pozycjonowania

🎓

ImageImage

Co mówią o nas nasi klienci?

Click to play video
Click to play video
Click to play video
Click to play video

Prowadzimy kampanie, audyty i konsultacje
dla klientów z wielu branż, nie tylko w sektorze e-commerce.

Zobacz, jakie marki skorzystały już z doświadczenia naszych specjalistów i poznaj ich opinie.

ImageImage Image Image Image Image Image Image

Dziękujemy za współpracę i na pewno będziemy ją kontynuować z Waszą firmą. Zdecydowaliśmy się na doradztwo z Waszej strony, bo prosiłem o człowieka z dużym doświadczeniem, który wie co robi i go dostałem. Zawsze byłem źle nastawiony do agencji marketingowych, ponieważ z każdym do tej pory mieliśmy złe doświadczenia – wyrzucone pieniądze w błoto i brak efektów. Teraz sami jesteśmy w stanie dużo skonfigurować i przy pomocy Janka będziemy rozwijali bardziej FB i działali z Wami jeszcze na płaszczyźnie Google ADwords.

Damian

właściciel firmy budowlanej

Michał Jaskurzyński

właściciel firmy Rozlicznajem

Bardzo dziękuję Konsultantowi Krzysztofowi za pomoc. Zdecydowanie będę chciał jeszcze skorzystać z Waszych konsultacji. Wdrożenie zmian w naszych kampaniach, które zarekomendowaliście, przerosły moje oczekiwania.

Patryk Sowiński

właściciel firmy Rabatio

Po wdrożeniu narzędzia Cookieboot, nasze dane nie były zbierane poprawnie. Po konsultacjach z kilkoma specjalistami dopiero Mateusz rozwiązał nasz problem. Konsultacja przebiegła bardzo sprawnie, szczerze polecam

Zarezerwuj miejsce

Nie przegap okazji na rozwój swojego e-commerce.
Zarejestruj się bezpłatnie już teraz!

Zaczynamy za:

Dni
Godzin
Minut
Sekund
Zapisuję się bezpłatnie
Image